torstai 19. elokuuta 2010

#002

Lähtö olis sitten huomenna!

Kiirettä pukkaa, viel pitää tsekata kaikki kamat, kirjotella osotteita ylös ja perheellekin pitää lähettää sähköpostia.
Niin joo, sain tossa pari pv sitten uuden perheen, nää asuu aika lailla keskustassa onneks. Isän ja äidin lisäks mulla on 15-, 12-, ja 8-vuotiaat siskot, ja ton vanhimman kanssa jaan sitten huoneen.
Vaikuttaa tosi kivalta toi perhe, en vaan vissiin oo tuolla kauheen kauaa.

Ei yhtään tunnu siltä et lähtö ois huomenna...
Jännä kans et mua ei silleen jännitä ollenkaan :o Taisin eilen panikoida tänkin päivän edestä heh heh.....

Mut tosiaan huomenaamulla lähtee lento, Tokiossa oon sitten 21.8 klo 7.30. Kivan lyhyt matkustus. Oon varmaan sit ihan raato :D

Mulla ei oo mitään hajuu koska pääsen seuraavan kerran koneelle, mut viimestään sitten kirjottelen kun oon päässyt Yanagawaan!

Joten ei muuta kun wish me luck ja nähään sit ens vuonna woooo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti