perjantai 3. syyskuuta 2010

#004

Moooi.

En oo tässä viime päivinä tehny oikee mitään, lagaillu vaan. Muut siskot kun on koulussa nii ei oo paljoo tekemistä :( Mut onneks maanantaina alkaa mullakin koulu!


Mut kävin yks pv kävelyllä, tos kuvas näkyy se osa Yanagawaa mis mä asustelen.
Ja tässä näkymä yläkerran ikkunasta. Nättiähän täällä on :D Ja vaik nää sanoo et tää on maaseutuu ja tuol lähellä on vähä peltoja nii en oo ihan samaa mieltä, joku 5min autolla ku menee keskustaan nii... Ihan kaupunki tää on. About Hämeenlinnan kokonen, ellei isompikin.

Ja sit puhelimesta haluttiin kuvaa, ok noi kuvat ei oo parhaita mahollisia mutku en jaksa ottaa kuvia tosta nii. Mut tost saatte varmaan sen idean millanen se on, ihan perus Softbankin puhelin. Koitin äsken googlata parempaa kuvaa mut mulla ei oo hajuukaan tosta mallista, meille vaan sanottiin siellä kaupas et tälläset sit otatte. Mut toi on aika ihku :D

Huomenna mennään sit shoppaa mulle koululaukkua ja sen sellasta. Sunnuntaista en tiiä mut maanantaina alkaa koulu jeeee!
Ja tosta koulusta on ihan taatusti apua mulle tulevaisuudessa, meinaa ku jutskasin sen native enkunopen kanssa ja mainitsin et haluun kääntäjäks, ni se sano et on tosi hienoo et haluun kääntäjäks ja et se voi sit antaa mulle joitain kontakteja vuoden lopussa :D

Mut nyt baibai ~

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hei mitäpä sieltä sun ikkunasta näkyy - volcanoes I would say! Mount Unzen (Mt. Fugen) siitä 60 km etelään on kuuluista tulivuori, purkautui ainakin 1991!

    VastaaPoista
  3. söpöääää!
    T: tiaaah

    VastaaPoista