tiistai 28. syyskuuta 2010

#006

Pikapäivitys, ihan siiikana läksyjä ja muutenkin..

Tosiaan vaihdoin n. viikko sitten perhettä, nää on kivoja ja hyvin menee.
Koulussa kans menee tosi hyvin, oon nyt selkeesti saanu yhen kaverin ja puhun aika paljon :D
Sit kans mun hostveli esitteli mut yhelle mun ikäselle tytölle joka tykkää kans Matsujunista :)) voitte arvata et synkkas.

Nyt sit voidaan koulussa käyttää talvipukua, mä en vielä pidä sitä takkia päällä koska on piikkasen liian kuuma, mut pidän svetaria.
Tältä näytän atm :D Musta toi on söpö.
Ja tässä sitten itse talvipuku, vissiin 1.10 lähtien on pakko käyttää sitä. Ja aurinkoisina päivinä tääl on vielkin joku about 30 astetta.. Mut aamusin on tosi kylmä hyi ja jos sataa nii on kans :(

Ja koulussa tosiaan ei saa olla meikkiä, hiukset pitää olla kiinni yms yms eli tältä yleensä näytän jee.
Ja logossa on punasta koska oon ykkösellä. Kakkosilla on sininen ja kolmosilla...ei mitään? Tai ainaki kesäpuvuissa niillä luki vaan YHS ja hameen/housujen kangas on erilainen.

Täl viikolla ei vissiin oo mitään erikoista.. pelkkää opiskeluaaa. Näil on vissiin kokeet tulossa parin viikon päästä.
Ja mulla on muuten JLPT eli japanese-language proficiency test 5.12. Tasot on helposta 5:stä vaikeaan 1:seen, mä teen level kolmosen. Vähän hermostuttaa mut pitää vaan opiskella ahkerasti :D
Ja opiskelemaan nyt meenkin, heido~

8 kommenttia:

  1. ...oon nyt tässä muutamana päivänä käynyt stalkkailemassa blogias niin voisin vaikka pistää jopa kommenttia. Eli juu jee, mäkin olen ehkä menossa Japaniin vaihtoon ens vuonna joten siksi stalkin :---D Saanko muuten udella minkä järjestön kautta olet siellä? : D

    VastaaPoista
  2. Oo, kiitti kommentista~
    Siistii, suosittelen kyllä lähtemistä!
    Ja EF:n kautta täällä olen :3

    VastaaPoista
  3. Jepp, kauhea hinku on kyl lähteä, mitä nyt japanintaitoni vähän huolettaa muttah... :__D Täytyy vaan vähän kattoo minkä järjestön kautta, EF:llä oon jo käynyt haastattelussakin ym mutta mietityttää vaan kun oon kuullu EF:stä lähinnä vaan haukkuja... :---D Ja hei näytit olleen siellä valmennusleirillä, oliko sen ekstrahinnan arvonen? :_)

    VastaaPoista
  4. No, japaniahan sä oisit lähössä oppimaan eli ei kannata huolehtia! :D
    Mun mielestä EF on kyllä hyvä.
    Ehdottomasti oli kyllä leiri hintansa arvoinen, jos nyt päätät EF:n kautta lähteä niin suosittelen erittäin lämpimästi valmennusleiriä! : D

    VastaaPoista
  5. Niinpä~ Ja onhan tässä vielä jonkun aikaa et ehtii pikkasen kartuttaan taitoja o/ :_D ja parempi se vähän perustietoja on kuitenkin kuin ei mitään heh. Ja jee kiva kuulla jotain hyvääkin EF:stä, ehkä mä nyt jopa uskallan mennä niitten kautta ja kun tosiaan toi leirikin vaikuttas kivalta! : D Kiitos vaan tästä entisestäänkin suuren lähtöintoni kartuttamisesta :___D

    VastaaPoista
  6. Jeah, ja täällä oppii kyllä tosi nopeesti :D
    Haha ole hyvä vaan, odotusaika on pitkä mut loppujen lopuks ainakin mulla se hujahti ohi tosi nopeesti! :3

    VastaaPoista
  7. Joo uskon~ Ja hyvä niin 8D Oh niinpä, jos ens syksynä lähden niin kyllähän se nyt tuntuu vaan olevan jossain kaukana tulevaisuudes mut eiköhän sitä sit yhtäkkii havahdu että oho olen huomenna koneessa Japaniin mites nyt näin :----D (ohohoo Matsujun se on hieno mies muuten näin asiaan todella liittyen tai jotain)

    VastaaPoista
  8. Haha joo just noin mulle kävi! :'D
    Mut sit koneessa ei kyl yhtään tuntunu siltä et ois lähteny.. XD
    (joo Matsujun on suht ihku hih<3)

    VastaaPoista