torstai 28. huhtikuuta 2011

ぽぽぽぽーん

Sori epäaktiivisuus...
Mut a) on ollu kiireitä ja b) mulla on enää sellaset pari kk aikaa eli ei kauheesti päivittäminen huvita :)
1.7 tosiaan lentelen takas kotiin.

Noh, täs on tapahtunu kaikenlaista, tän kuun alussa menin kakkoselle jeejee. Elämä on kivaa.
Kirsikkapuutki on jo tiputtanu kukkansa jnejne. Ja oon kokenu ekat maanjäristyksetkin. Oli pelottavaa

Mut en nyt oikeen tiiä mitä kirjottasin nii voisin taas lätkästä kauheen kasan kuvia :D
Kertokaa mulle jotain mistä kirjotan!!! Mulla ei oo ideoita :(


 tästä mä aina kävelen kouluun jee
ja tuolla taustalla näkyykin mun koulu! just se osio mis mun luokka on. ja tos ei tosiaan oo koko rakennus :D:D

 Kumamoto
 Kumamoto







 värjäsin hiuksetki jossain vaihees.. oon nyt taas blondi tosin
 Kioto (lol vanhoja mut..)
 Kioto


 Universal studios Japan!!
 "hooome.."
 käytiin jurassic parkissa :D:D se laite tääl oli pelottava. for reallll

Osaka! Ja oon itse asias menossa ti-ke Osakaan :D

Mut nii. Ei mul muuta, eli oikeesti kertokaa jotain mistä voisin kirjottaa!

7 kommenttia:

  1. Heips!

    Kiva että päivitit... ja sulla+ Linnillä on edelleen sama hiusväri! Kivoja kuvia, onko sun luokkakuva tullut jo? Voisit laittaa sen myös näytille.

    T mami

    VastaaPoista
  2. Ei oo enää sama väri :D ja oon netistä bongannu jonkun vanhan luokkakuvan mut piakkoin varmaan tulee vähän uudempi!!

    VastaaPoista
  3. Oi ihania noi kuvat! Just tommosia ihania 'maisema' kuvii <3
    Vietettiinkö sie jotenki pääsiäistä tai jotain sen tapasta? :)
    Millanen toi Universal studio oli? Oliko hirvee 'turistirysä' pieni suuri? :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti! ´w`
    Ei kyl pääsiäinen näkyny täällä missään :D Mut tääl on kuitenki kristittyjäkin niin luulisin et jossain oli jotain siihen liittyvää.
    USJ oli ihan hervottoman iso! Ja näytti joltain kaupungilta :D Turisteja ei kyl paljoo näkyny, ihme kyllä ;o

    VastaaPoista
  5. Kiitti kuvista!
    Kiva että menee lujaa.Joko tulee suru puseroon kun täytyy palata?
    Kerro vähän perheestä ja miten siellä vapaa-aikaa vietetään? Käydäänkö picnikillä ,uimassa, lenkkeilläänkö?Urheillaanko vai löhötäänkö telkkarin edessä (niinkuin meillä)?
    Kylpeekö koko perhe vuorotellen samassa kylpyvedessä? jnejne... terkut V+M

    VastaaPoista
  6. Huups sori, en huomannu tota kommenttia...
    Joo on kyl haikeeta kun pian pitää lähtee. Ööö mun perheeseen kuuluu isä, äiti + 3 aikuista lasta joista enää yks asuu kotona. Vapaa-aikaa ei nuorilla kauheesti oo, sillä koulun jälkeen suurin osa menee klubeihin (urheilu + kulttuuri) mut sit kun sitä vapaata on nii hengataan kavereitten kans yms. Aika paljon sekä urheillaan että löhöillään...
    Joo samassa vedessä lillutaan, mä en tosin ihan tykkää siitä niin käyn sit aina aamusin vaan suihkussa.

    VastaaPoista
  7. wau. olis mahtavaa itsekin päästä näkemään kaikki tuo! :)

    xx H

    searchingforLBD.blogspot.com

    VastaaPoista